آ

  • آرمان گرایی هژمونی، رسانه و ورزش: تحلیل گفتمان بازتاب رسانه‌ای مسابقات فوتبال در مطبوعات مورد مطالعه: دهه‌ی 1340 تا دهه‌ی 1370 [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 11-30]

  • آگاهی طبقاتی لوکاچ و جامعه‎شناسی فرهنگ واکاوی مفهوم و نسبت جامعه و فرهنگ در اندیشه جورج لوکاچ [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 31-50]

ا

  • اچ آی وی/ ایدز تحلیل بازنمایی اچ آی وی/ ایدز در سینمای آمریکا مطالعه موردی: فیلم «انجمن مصرف‌کنندگان دالاس» [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 99-116]

  • ارتباطات کارکرد تلویزیون در توسعه ارتباطات میان فرهنگی زیارت امام رضا(ع) [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 11-28]

  • ارتباطات خودگزین خبرجعلی: زایش زیست‌بوم گمراهی در فضای سایبری [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 51-72]

  • ارتباطات سلامت تحلیل بازنمایی اچ آی وی/ ایدز در سینمای آمریکا مطالعه موردی: فیلم «انجمن مصرف‌کنندگان دالاس» [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 99-116]

  • ارتباطات سلامت مطالعه نسبت وسایل ارتباطی با ارتباطات سلامت با تأکید بر اینترنت [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 85-106]

  • ارتباطات سلامت ژورنالیسم سلامت [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 125-144]

  • ارتباطات مشارکتی نقش شبکههای اجتماعی در ارتقای سواد رسان های [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 11-28]

  • ارتباطات میان‌فرهنگی کارکرد تلویزیون در توسعه ارتباطات میان فرهنگی زیارت امام رضا(ع) [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 11-28]

  • ازی‎های رایانه‌ای نگرش مادران به استفاده کودکان از بازی‎های رایانه‎ای [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 73-89]

  • اسیدپاشی‌های اصفهان عملکرد خبر صداوسیما در دو جریان خبریِ اسیدپاشی‌های اصفهان و فوت مرتضی پاشایی [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 29-60]

  • اصالت بررسی نقش اینترنت به‌عنوان فناوری آموزشی در رابطه با پرورش اصالت در دانشجویان با الهام از اندیشه‌های کرکگور [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 61-84]

  • اعتبار روزنامه‌نگاری و توییتر در ایران: یک مطالعه اکتشافی [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 29-58]

  • اعتماد نقش رسانه‎های جمعی در ایجاد اعتماد مردم به پلیس [دوره 6، شماره 25، 1396، صفحه 115-140]

  • امام رضا(ع) کارکرد تلویزیون در توسعه ارتباطات میان فرهنگی زیارت امام رضا(ع) [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 11-28]

  • انتخاب والدینی انتخاب والدینی و مدرسه ابتدایی روستایی: سبک زندگی، محل و وفاداری [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 168-190]

  • انسان شناسی ابعاد سیاسی فرهنگ در ایران داستان انسان‌شناسی با طعم تاریخ و قدرت [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 159-166]

  • اینترنت بررسی نقش اینترنت به‌عنوان فناوری آموزشی در رابطه با پرورش اصالت در دانشجویان با الهام از اندیشه‌های کرکگور [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 61-84]

ب

  • بازاریابی فرهنگی بازاریابی محصولات فرهنگی مبتنی بر رسانه اجتماعی [دوره 6، شماره 25، 1396، صفحه 27-46]

  • بازتولید اجتماعی انتخاب والدینی و مدرسه ابتدایی روستایی: سبک زندگی، محل و وفاداری [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 168-190]

  • برساخت اجتماعی سنتز پژوهی بازنمایی زنان در سینمای ایران [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 69-98]

  • بوردیو روزنامه‌نگاری و توییتر در ایران: یک مطالعه اکتشافی [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 29-58]

پ

  • پایان پایان لسه‌فر [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 161-172]

  • پذیرش اجتماعی سنتز پژوهی بازنمایی زنان در سینمای ایران [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 69-98]

  • پزشکی موبایل مطالعه نسبت وسایل ارتباطی با ارتباطات سلامت با تأکید بر اینترنت [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 85-106]

  • پلیس نقش رسانه‎های جمعی در ایجاد اعتماد مردم به پلیس [دوره 6، شماره 25، 1396، صفحه 115-140]

  • پیامدهای بازی‌های رایانه‎ای نگرش مادران به استفاده کودکان از بازی‎های رایانه‎ای [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 73-89]

ت

  • تاریخ ابعاد سیاسی فرهنگ در ایران داستان انسان‌شناسی با طعم تاریخ و قدرت [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 159-166]

  • تاریخ خانواده بررسی روابط میان زوجین در گذر تاریخ [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 139-158]

  • تحلیل گفتمان هژمونی، رسانه و ورزش: تحلیل گفتمان بازتاب رسانه‌ای مسابقات فوتبال در مطبوعات مورد مطالعه: دهه‌ی 1340 تا دهه‌ی 1370 [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 11-30]

  • تحلیل محتوا تحلیل بازنمایی اچ آی وی/ ایدز در سینمای آمریکا مطالعه موردی: فیلم «انجمن مصرف‌کنندگان دالاس» [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 99-116]

  • تحلیل مضمون علل گرایش کاربران ایرانی به شبکه‌های مجازی [دوره 6، شماره 25، 1396، صفحه 67-86]

  • تفکر انتقادی نقش شبکههای اجتماعی در ارتقای سواد رسان های [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 11-28]

  • تلفن هوشمند مطالعه نسبت وسایل ارتباطی با ارتباطات سلامت با تأکید بر اینترنت [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 85-106]

  • تلویزیون کارکرد تلویزیون در توسعه ارتباطات میان فرهنگی زیارت امام رضا(ع) [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 11-28]

  • توییتر روزنامه‌نگاری و توییتر در ایران: یک مطالعه اکتشافی [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 29-58]

ج

  • جامعه لوکاچ و جامعه‎شناسی فرهنگ واکاوی مفهوم و نسبت جامعه و فرهنگ در اندیشه جورج لوکاچ [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 31-50]

  • جامعه بررسی عقلانیت رورتی در جهت رسیدن به هم‎زیستی مسالمت‎آمیز [دوره 6، شماره 25، 1396، صفحه 47-66]

  • جریان‌سازی خبری عملکرد خبر صداوسیما در دو جریان خبریِ اسیدپاشی‌های اصفهان و فوت مرتضی پاشایی [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 29-60]

  • جغرافیای آموزش انتخاب والدینی و مدرسه ابتدایی روستایی: سبک زندگی، محل و وفاداری [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 168-190]

  • جهانی شدن فراتحلیل پژوهش‎های انجام‏ شده دربارۀ اندازۀ اثر جهانی‎شدن و هویت ملی در ایران [دوره 6، شماره 25، 1396، صفحه 11-26]

ح

  • حرم کارکرد تلویزیون در توسعه ارتباطات میان فرهنگی زیارت امام رضا(ع) [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 11-28]

خ

  • خانواده های تهرانی مدیریت رسانه در خانواده: مطالعه تجربیات مادران تهرانی در مواجهه با ماهواره [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 91-105]

  • خبر آهسته روزنامه‌نگاری آهسته چیست؟ [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 145-166]

د

  • داعش رسانه، آوردگاه قدرت هوشمند داعش [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 117-138]

  • داغ ننگ تحلیل بازنمایی اچ آی وی/ ایدز در سینمای آمریکا مطالعه موردی: فیلم «انجمن مصرف‌کنندگان دالاس» [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 99-116]

  • دانشجویان بررسی نقش اینترنت به‌عنوان فناوری آموزشی در رابطه با پرورش اصالت در دانشجویان با الهام از اندیشه‌های کرکگور [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 61-84]

  • دیالکتیک لوکاچ و جامعه‎شناسی فرهنگ واکاوی مفهوم و نسبت جامعه و فرهنگ در اندیشه جورج لوکاچ [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 31-50]

ر

  • رسانه رسانه، آوردگاه قدرت هوشمند داعش [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 117-138]

  • رسانه نقش رسانه‌ها در ترویج گردشگری غذایی در شهرستان رشت [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 127-150]

  • رسانه تأثیر رسانه بر هویت ملی و هویت فرهنگی [دوره 6، شماره 25، 1396، صفحه 87-114]

  • رسانه ملی مطالعه سیاست‌های موسیقایی در ایران [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 61-84]

  • رسانه‌های اجتماعی روزنامه‌نگاری و توییتر در ایران: یک مطالعه اکتشافی [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 29-58]

  • رسانه‌های تعاملی نقش شبکههای اجتماعی در ارتقای سواد رسان های [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 11-28]

  • رسانه های جدید ژورنالیسم سلامت [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 125-144]

  • رسانه‎های جمعی نقش رسانه‎های جمعی در ایجاد اعتماد مردم به پلیس [دوره 6، شماره 25، 1396، صفحه 115-140]

  • رسانه های جمعی ژورنالیسم سلامت [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 125-144]

  • رسانۀ اجتماعی بازاریابی محصولات فرهنگی مبتنی بر رسانه اجتماعی [دوره 6، شماره 25، 1396، صفحه 27-46]

  • روابط زوجین بررسی روابط میان زوجین در گذر تاریخ [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 139-158]

  • روابط عمودی بررسی روابط میان زوجین در گذر تاریخ [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 139-158]

  • رورتی بررسی عقلانیت رورتی در جهت رسیدن به هم‎زیستی مسالمت‎آمیز [دوره 6، شماره 25، 1396، صفحه 47-66]

  • روزنامه‌نگاری روزنامه‌نگاری و توییتر در ایران: یک مطالعه اکتشافی [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 29-58]

  • روزنامه‌نگاری آهسته روزنامه‌نگاری آهسته چیست؟ [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 145-166]

  • روزنامه‌نگاری جایگزین روزنامه‌نگاری آهسته چیست؟ [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 145-166]

  • روزنامه‌نگاری سریع روزنامه‌نگاری آهسته چیست؟ [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 145-166]

  • روزنامه‌نگاری شهروندی روزنامه‌نگاری و توییتر در ایران: یک مطالعه اکتشافی [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 29-58]

  • روش کیفی وابستگی به شبکه‌های اجتماعی مجازی در زنان خانه‌دار، مطالعه موردی کیفی [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 57-68]

ز

  • زنان سنتز پژوهی بازنمایی زنان در سینمای ایران [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 69-98]

  • زنان خانه‌دار وابستگی به شبکه‌های اجتماعی مجازی در زنان خانه‌دار، مطالعه موردی کیفی [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 57-68]

  • زیارت کارکرد تلویزیون در توسعه ارتباطات میان فرهنگی زیارت امام رضا(ع) [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 11-28]

  • زیست‌بوم رسانه‌‌ها خبرجعلی: زایش زیست‌بوم گمراهی در فضای سایبری [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 51-72]

  • زیست‌بوم گمراهی خبرجعلی: زایش زیست‌بوم گمراهی در فضای سایبری [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 51-72]

ژ

س

  • سرمایه روزنامه‌نگاری و توییتر در ایران: یک مطالعه اکتشافی [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 29-58]

  • سواد رسانه‌ای نقش شبکههای اجتماعی در ارتقای سواد رسان های [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 11-28]

  • سواد سلامت ژورنالیسم سلامت [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 125-144]

  • سیاست رسانه‌ای مطالعه سیاست‌های موسیقایی در ایران [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 61-84]

  • سینمای آمریکا تحلیل بازنمایی اچ آی وی/ ایدز در سینمای آمریکا مطالعه موردی: فیلم «انجمن مصرف‌کنندگان دالاس» [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 99-116]

ش

  • شبکه‌های اجتماعی نقش شبکههای اجتماعی در ارتقای سواد رسان های [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 11-28]

  • شبکه های ماهواره ای مدیریت رسانه در خانواده: مطالعه تجربیات مادران تهرانی در مواجهه با ماهواره [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 91-105]

  • شبکه‌های مجازی علل گرایش کاربران ایرانی به شبکه‌های مجازی [دوره 6، شماره 25، 1396، صفحه 67-86]

  • شهر خلاق غذا نقش رسانه‌ها در ترویج گردشگری غذایی در شهرستان رشت [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 127-150]

  • شهرستان رشت نقش رسانه‌ها در ترویج گردشگری غذایی در شهرستان رشت [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 127-150]

  • شیء وارگی لوکاچ و جامعه‎شناسی فرهنگ واکاوی مفهوم و نسبت جامعه و فرهنگ در اندیشه جورج لوکاچ [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 31-50]

ص

  • صداوسیما عملکرد خبر صداوسیما در دو جریان خبریِ اسیدپاشی‌های اصفهان و فوت مرتضی پاشایی [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 29-60]

  • صداوسیما مطالعه سیاست‌های موسیقایی در ایران [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 61-84]

  • صمیمیت زوجین بررسی روابط میان زوجین در گذر تاریخ [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 139-158]

  • صنعت فرهنگ مطالعه سیاست‌های موسیقایی در ایران [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 61-84]

ع

  • عقلانیت بررسی عقلانیت رورتی در جهت رسیدن به هم‎زیستی مسالمت‎آمیز [دوره 6، شماره 25، 1396، صفحه 47-66]

ف

  • فراتحلیل فراتحلیل پژوهش‎های انجام‏ شده دربارۀ اندازۀ اثر جهانی‎شدن و هویت ملی در ایران [دوره 6، شماره 25، 1396، صفحه 11-26]

  • فردگرایی پایان لسه‌فر [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 161-172]

  • فرهنگ لوکاچ و جامعه‎شناسی فرهنگ واکاوی مفهوم و نسبت جامعه و فرهنگ در اندیشه جورج لوکاچ [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 31-50]

  • فرهنگ مدیریت رسانه در خانواده: مطالعه تجربیات مادران تهرانی در مواجهه با ماهواره [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 91-105]

  • فرهنگ بازاریابی محصولات فرهنگی مبتنی بر رسانه اجتماعی [دوره 6، شماره 25، 1396، صفحه 27-46]

  • فرهنگ تأثیر رسانه بر هویت ملی و هویت فرهنگی [دوره 6، شماره 25، 1396، صفحه 87-114]

  • فوت مرتضی پاشایی عملکرد خبر صداوسیما در دو جریان خبریِ اسیدپاشی‌های اصفهان و فوت مرتضی پاشایی [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 29-60]

ق

  • قابلیت‎های رسانه‎ای نقش رسانه‎های جمعی در ایجاد اعتماد مردم به پلیس [دوره 6، شماره 25، 1396، صفحه 115-140]

  • قدرت ابعاد سیاسی فرهنگ در ایران داستان انسان‌شناسی با طعم تاریخ و قدرت [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 159-166]

  • قدرت سینما در برسازی سنتز پژوهی بازنمایی زنان در سینمای ایران [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 69-98]

  • قدرت فضایی انتخاب والدینی و مدرسه ابتدایی روستایی: سبک زندگی، محل و وفاداری [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 168-190]

  • قدرت هوشمند رسانه، آوردگاه قدرت هوشمند داعش [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 117-138]

ک

  • کاربران ایرانی علل گرایش کاربران ایرانی به شبکه‌های مجازی [دوره 6، شماره 25، 1396، صفحه 67-86]

  • کردار روزنامه‌نگاری و توییتر در ایران: یک مطالعه اکتشافی [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 29-58]

  • کرکگور بررسی نقش اینترنت به‌عنوان فناوری آموزشی در رابطه با پرورش اصالت در دانشجویان با الهام از اندیشه‌های کرکگور [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 61-84]

  • کلمات کلیدی: خبرجعلی خبرجعلی: زایش زیست‌بوم گمراهی در فضای سایبری [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 51-72]

  • کنش متقابل نمادین تحلیل بازنمایی اچ آی وی/ ایدز در سینمای آمریکا مطالعه موردی: فیلم «انجمن مصرف‌کنندگان دالاس» [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 99-116]

  • کنش‌های فردی نقش شبکههای اجتماعی در ارتقای سواد رسان های [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 11-28]

  • کودکان مدیریت رسانه در خانواده: مطالعه تجربیات مادران تهرانی در مواجهه با ماهواره [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 91-105]

گ

  • گرایش علل گرایش کاربران ایرانی به شبکه‌های مجازی [دوره 6، شماره 25، 1396، صفحه 67-86]

  • گردشگری غذایی نقش رسانه‌ها در ترویج گردشگری غذایی در شهرستان رشت [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 127-150]

  • گروه‌های تکفیری رسانه، آوردگاه قدرت هوشمند داعش [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 117-138]

  • گفتمان مذهبی هژمونی، رسانه و ورزش: تحلیل گفتمان بازتاب رسانه‌ای مسابقات فوتبال در مطبوعات مورد مطالعه: دهه‌ی 1340 تا دهه‌ی 1370 [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 11-30]

ل

  • لسه فر پایان لسه‌فر [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 161-172]

م

  • مارکسیسم لوکاچ و جامعه‎شناسی فرهنگ واکاوی مفهوم و نسبت جامعه و فرهنگ در اندیشه جورج لوکاچ [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 31-50]

  • محصول فرهنگی بازاریابی محصولات فرهنگی مبتنی بر رسانه اجتماعی [دوره 6، شماره 25، 1396، صفحه 27-46]

  • مدیریت بدن سنتز پژوهی بازنمایی زنان در سینمای ایران [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 69-98]

  • مدیریت رسانه مدیریت رسانه در خانواده: مطالعه تجربیات مادران تهرانی در مواجهه با ماهواره [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 91-105]

  • مشهد کارکرد تلویزیون در توسعه ارتباطات میان فرهنگی زیارت امام رضا(ع) [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 11-28]

  • مطالعه اسنادی مطالعه نسبت وسایل ارتباطی با ارتباطات سلامت با تأکید بر اینترنت [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 85-106]

  • مطالعه موردی وابستگی به شبکه‌های اجتماعی مجازی در زنان خانه‌دار، مطالعه موردی کیفی [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 57-68]

  • معنای اجتماعی تحلیل بازنمایی اچ آی وی/ ایدز در سینمای آمریکا مطالعه موردی: فیلم «انجمن مصرف‌کنندگان دالاس» [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 99-116]

  • مهاجرت روستایی انتخاب والدینی و مدرسه ابتدایی روستایی: سبک زندگی، محل و وفاداری [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 168-190]

  • موسیقی مطالعه سیاست‌های موسیقایی در ایران [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 61-84]

ن

  • نرم افزار CMA فراتحلیل پژوهش‎های انجام‏ شده دربارۀ اندازۀ اثر جهانی‎شدن و هویت ملی در ایران [دوره 6، شماره 25، 1396، صفحه 11-26]

  • نظریه بوردیو انتخاب والدینی و مدرسه ابتدایی روستایی: سبک زندگی، محل و وفاداری [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 168-190]

  • نگرش به بازی‌های رایانه‌ای نگرش مادران به استفاده کودکان از بازی‎های رایانه‎ای [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 73-89]

و

  • وابستگی به بازی‎های رایانه‌ای نگرش مادران به استفاده کودکان از بازی‎های رایانه‎ای [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 73-89]

  • وابستگی به شبکه‌های اجتماعی مجازی وابستگی به شبکه‌های اجتماعی مجازی در زنان خانه‌دار، مطالعه موردی کیفی [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 57-68]

  • واقع گرایی هژمونی، رسانه و ورزش: تحلیل گفتمان بازتاب رسانه‌ای مسابقات فوتبال در مطبوعات مورد مطالعه: دهه‌ی 1340 تا دهه‌ی 1370 [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 11-30]

  • والدین کودکان خردسال نگرش مادران به استفاده کودکان از بازی‎های رایانه‎ای [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 73-89]

ه

  • هژمونی هژمونی، رسانه و ورزش: تحلیل گفتمان بازتاب رسانه‌ای مسابقات فوتبال در مطبوعات مورد مطالعه: دهه‌ی 1340 تا دهه‌ی 1370 [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 11-30]

  • هم‎بستگی بررسی عقلانیت رورتی در جهت رسیدن به هم‎زیستی مسالمت‎آمیز [دوره 6، شماره 25، 1396، صفحه 47-66]

  • هم‎زیستی مسالمت‎آمیز بررسی عقلانیت رورتی در جهت رسیدن به هم‎زیستی مسالمت‎آمیز [دوره 6، شماره 25، 1396، صفحه 47-66]

  • هویت فرهنگی تأثیر رسانه بر هویت ملی و هویت فرهنگی [دوره 6، شماره 25، 1396، صفحه 87-114]

  • هویت ملی فراتحلیل پژوهش‎های انجام‏ شده دربارۀ اندازۀ اثر جهانی‎شدن و هویت ملی در ایران [دوره 6، شماره 25، 1396، صفحه 11-26]

  • هویت ملی تأثیر رسانه بر هویت ملی و هویت فرهنگی [دوره 6، شماره 25، 1396، صفحه 87-114]